A retró divatos manapság, és vannak is jópofa régi reklámok például, amik ma is vagánynak tűnnek- csak máshogy, mint a megszokott hirdetések. Ám ráakadtam pár olyan hirdetésre is, amelyek meghökkentőek, ma már ilyet biztos nem lehetne megjelentetni- és bevallom, én ezt egy kicsit sem bánom.

Például kisgyerekkel cukros üdítőt vagy cigit(!!!) reklámozni aligha elképzelhető, szerencsére.

Az is megérne egy szót, vajon azzal lehetne-e dohányterméket eladni, hogy a legtöbb orvos ilyet szív?

Rágyújt, kedves Mikulás?

Minden kisfiú kezébe való ajándék a szinte élethű hangokat kiadó M16-os játék géppisztoly.

Az viszont már egészen a régmúltba repít vissza minket, amikor Cocaine tablettát ajánlottak a gyerekek fogfájására.

Naná, hiszen a világ változik, gyarapodik a tudásunk: ez a vidám DDT-párti kompánia még nem volt tisztában ennek a szernek a veszélyeivel.

Aztán ott van az ötvenes-hatvanas évek reklámjainak szexizmusa, ami igazán kimeríthetetlen téma.

Eléggé megváltozott a világ: régen még olyan termékek voltak, amik azzal kecsegtették a túlságosan sovány hölgyeket, hogy pár kilót felszedve formásabbak lesznek.

A modern ember ezek után már csak egy nagy kérdésre keresi a választ: hogyan harcolhat a kommunizmus ellen?