A retró divatos manapság, és vannak is jópofa régi reklámok például, amik ma is vagánynak tűnnek- csak máshogy, mint a megszokott hirdetések. Ám ráakadtam pár olyan hirdetésre is, amelyek meghökkentőek, ma már ilyet biztos nem lehetne megjelentetni- és bevallom, én ezt egy kicsit sem bánom.
Például kisgyerekkel cukros üdítőt vagy cigit(!!!) reklámozni aligha elképzelhető, szerencsére.
Az is megérne egy szót, vajon azzal lehetne-e dohányterméket eladni, hogy a legtöbb orvos ilyet szív?
Rágyújt, kedves Mikulás?
Minden kisfiú kezébe való ajándék a szinte élethű hangokat kiadó M16-os játék géppisztoly.
Az viszont már egészen a régmúltba repít vissza minket, amikor Cocaine tablettát ajánlottak a gyerekek fogfájására.
Naná, hiszen a világ változik, gyarapodik a tudásunk: ez a vidám DDT-párti kompánia még nem volt tisztában ennek a szernek a veszélyeivel.
Aztán ott van az ötvenes-hatvanas évek reklámjainak szexizmusa, ami igazán kimeríthetetlen téma.
Eléggé megváltozott a világ: régen még olyan termékek voltak, amik azzal kecsegtették a túlságosan sovány hölgyeket, hogy pár kilót felszedve formásabbak lesznek.
A modern ember ezek után már csak egy nagy kérdésre keresi a választ: hogyan harcolhat a kommunizmus ellen?