A Dove új reklámkampánya ismét remek ötletre épül: egy üzlet bejáratában két ajtó volt, az egyik felirata az volt, hogy "Szép" a másiké pedig "Átlagos". A boltba tartó nőknek azt kellett eldönteni, melyik ajtót válasszák- az üzenet pedig az, hogy valóban igen gyakran saját választásunk kérdése az, milyennek érezzük magunkat.

A filmesek a világ minden pontján azt vehették fel, hogy sokan bizonytalanná válnak, melyik is a "nekik való" bejárat, és jó látni azt, mennyien választják öntudatosan a szépekét. És aztán páran mesélnek is arról, milyen érzés volt egy ilyen döntéssel szembesülni.

Tudom, ez csak egy kozmetikai cég, és bármennyire szép egy ilyen kampány üzenete, számukra ugyanolyan fontos az, hogy azok a bizonyos nők, bármilyennek is érzik magukat, vásároljanak a termékeikből. De ez nem nagy gond; mindegy, mi gondolkodtat el minket, ha annak haszna, értelme van hosszú távon.

Szóval, te melyik ajtót választanád? Vagyis inkább így helyes a kérdés: melyik ajtót választod?