Egy londoni metrómegállóban két héten át nem harsogó plakátokat láthatnak az utazók, hanem macskákat.
Nincs szó gerillakampányról, marketinges trükkről, és nem kell attól tartani, a macskák világuralomra törésének első lépése ez. Valójában egy közösségi finanszírozású kampány van a dolog mögött, ugyanis az adakozók dobták össze a pénzt arra, hogy egy ideig a reklámfelületekről cicák nézzenek ránk Clapham Common állomáson.
Mint az ötletgazda, James Turner írja a blogjában, a cél az, hogy megmutassák az embereknek, igenis lehet más a minket körülvevő világ. Nem a reklámok ellen vannak általában, azt szeretnék, ha a reklámok másfélék lennének, általánosabb értékeket (is) hirdetnének.
A macskabolondok persze nyilván elsősorban nézelődni mennének a metrómegállóba, és ez nem is csoda- igazán megkapó a hely látványa cicákkal kiplakátolva.